Stan och kalas ..

Idag har jag, lotta och hasse varit i piteå å shoppa lite. Ja har köpt skor som ja ska ha på balen och studenten, dom passade jätte bra och dom var inte så himla höga. Jag är sämst på att gå i högklackat å jag vill inte ramla på röda mattan. De skulle vara lite jobbigt !
Jag köpte även strass smycken, armband halsband och örhängen. Tror de blir fint ! :)
Nu hoppas vi bara på bilen att de ska bli färdig, men ja tror att experten fixar den ! ;)

Ikväll ska ja till Ida hon fyller 19 :) Ja köpte en present i pite, och ja vet att hon behöver det för att vara säkrare.. Haha, tänker inte säga vad ja har köpt hon kanske läser..

Sen ska vi upp till min mor och visa vad ja köpt idag.
Resten av helgen vet ja inte vad ja ska göra det får vi se, de snöar ju rätt mycke nu. Hoppas de blir bättre imorgon!

Kanske man blir bjuden på grillfest ! ;)

Hej å hå !

Detta är skorna !

DS_244896_A.tif

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga skor :)

2009-04-19 @ 11:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0