Torsdag !

Vaknade för typ 2 timmar sen, blev väckt av telefon. Men det var bara bra, jag behöver inte sova bort hela dagen.
Jag klev upp å började med att tvätt mitt hår, fick efter många om och men ut alla tjorvar..
Sen slog jag på en tvätt, diskade och dammsög. Funderar på att skura, men jag tror inte ja hinner det. Ska strax fara !

Kanske skulle äta nån slags lunch innnan ja börjar..

Det är så himla fina dagar ute nu, ja blir så pigg å glad när det är så.
Måste dock sola är vit vit vit .....

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh förlåt! Var det jag som som väckte dig?? :O

2009-04-16 @ 16:34:42
Postat av: Malin

// Malin

2009-04-16 @ 16:35:13
Postat av: Lotta

Haha.. Ja vet vem som väckte dig!!! :D

2009-04-16 @ 17:38:52
URL: http://lottalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0