Måndag och varmt !

Ohh vad de är varmt idag, man vill bada å ligga på stranden idag. Men det får vänta nån vecka till, ja måste kasta bort kryckor och stygn först.
Operationen gick då bra, jag har inte så ont nu. Lite i vaderna men det går över snart hoppas jag. Det värsta är väl att mina fötter är jätte svullna och blåa men det får man leva med.
Ska ringa sjukgymnasten imorgon och få rehabliteringsprogram. Jag hoppas att det blir bättre nu!

Idag ska ja väl inte göra så mycke, sitter i lägenheten. Det känns ju inte så roligt men det finns inte nå att göra åt de!

Jag är avis på Jennie som är på en grym road trip+festival! Hon kommer ha de så grymt roligt.
Är även avis på Malin som får jobba :) Det är faktiskt skönt att jobba och tjäna pengar!
Men malin skulle komma förbi imorgon och muntra upp mig :)

Nåja, nu ska ja hitta på nå skoj här i ensamheten :)
Kanske skulle ta å klippa Olivers klor, men han sover så han blir bara sur på mig om ja väcker han :)

Linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också avis på mig själv ;D

Haha ! Men ska ringa så du får lyssna på SVENNE !

<3

2009-06-22 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0