Tisdag..

Idag har ja varit me lotta å ella till tandläkaren, hon såg grymt rolig ut när hon fick sömnmedel.. Haha!
Ja gissar att ja kommer se lika ful ut imorgon, klockan 9 ska ja vara i piteå för att göra operationen på mina benhinnor, äntligen! Hoppas allt blir bra sen, kommer väl att vara hos mamma hela veckan så ja får hjälp med Oliver.
Ja är lite nervös inför operationen, men det ska nog gå bra..

Ligger i sannas rum nu, vi ska väl se nån film eller så snart!
Ska även tvätta mina ben me descutan 3 ggr ikväll för att det inte ska bli infektion, å fasta ska man också göra..
Håll tummarna för mig imorgon, kommer troligvis hem redan imorgon. Men ja kan också bli tvungen att stanna kvar ifall de skulle vara nå med såren..

Vi hörs väl kanske imorgon, då ska ja berätta om allt! :)

Syskon+syskon barn ! :)

Linn


Kommentarer
Postat av: Erika

söt sanna:) tkr

hon sj oxå

2009-07-23 @ 23:06:02
URL: http://flikkanerikaa.blogg.se/
Postat av: sanna

inte tkr jag att ja är söt :O

2009-09-12 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0